Monday, June 20, 2005

2967. Låt. Radiohead - Creep

Saxat från http://synchronizedjumps.blogspot.com :

Jag har tänkt på en sak;
alla säger att man ska vara speciell, men dom flest vill vara som alla andra.
Vad beror det på?

Jag önskar att jag vore speciell
Jag syr mina egna kläder, klipper mitt eget hår och skriver mina egna låtar.
Jag känner sig annorlunda. Är jag det?

Fast egentligen vill jag bara vara som alla andra.
Fast på mitt eget lilla vis.

"/...Whatever makes you happy,
whatever you want.
You're so fucking special,
I wish I was special.../"

1 Comments:

Blogger Karin said...

meghanclinton3303 förstod säkert ^^

Oh. Då är du i alla fall mer annolunda på ditt vis än jag. Eller så är jag bara dålig på att klippa hår och sy. Du verkar speciell. Speciellt bra på att skriva dessutom.

1:51 PM  

Post a Comment

<< Home