Sunday, April 24, 2005

3009. Hobby. UFO-spaning

Saxat från Conrads blogg, http://gammal.blogspot.com - och jag kan se mig Conrad trycka ner tagenterna till max, för ännu en uppdatering, och en uppdatering till, för ett rollspel, för några UFO'n som faktiskt finns, för någonting.

"Idag var jag ute på min balkong för att spana på UFO:n. Och mycket riktigt. Bilderna nedan är äkta och inte manipulerade på något sätt, varken i MS Paint eller i Photoshop. Fast på sätt och vis är de manipulerade eftersom jag har ändrat storlek på dem, men ni förstår nog vad jag menar. Men de är iaf inte manipulerade på något annat sätt..."





>> Det går inte heller att låta bli att förundras av UFO-spanare, är det ett UFO eller är det inte? Drömmer jag? En sån hängiven och trogen skarare som alla verkar låsa in sig i rädsla för att deras uppfattning ska rubbas av en vetenskap eller någonting. När de kommer ut, har de med sig nya bevis, och bevis för att utomjordingar faktiskt finns. På det hela taget, en väldigt vacker rörelser. Så medryckande, rätt så naiv. Är det ett UFO på bilden?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home